• LEVERING 1-2 DAGE OG FRAGTFRIT TIL PAKKESHOP I DK OVER 499,-
  • BESTIL FØR KL. 14.00 - OG VI SENDER SAMME DAG (MAN-FRE)
  • LEVERING 1-2 DAGE - FRI FRAGT OVER 499,-
Hurtig levering og rigtig fin kundeservice, vi havde problemer med et produkt, det blev håndteret helt efter bogen, godt gået!
Flotte varer i fin kvalitet. Altid hurtig levering og alt er bare i orden. Er rigtig glad for at handle med dem!
Personlig online-betjening! Udover en bekræftelse på min ordre fik jeg også en dejlig personlig hilsen fra MARK&WALDORF.
Hurtig service og levering. Fine varer. Bestiller gerne varer en anden gang.
Hurtig levering og god kundeservice. Jeg er så god for de ting jeg har fra Jer. Håndkklæderne har god holdbarhed.
Suveræn service og lynhurtig levering. Ved bestilling, får man en personlig besked om ens køb, som fuldender en unik oplevelse.
Prima kundeservice og levering. Super mange sjove og fede ting - og intet problem at få refunderet/ombyttet ved fejl.
Super god service. Kan klart anbefales.
Bedste ordrebekræftelse nogensinde. Skøn web, der viser produktet godt, nemt og overskueligt samt en super god pris.

Alt kontortilbehør

Tilhører du også den gruppe, der tager arbejdet med hjem? Så vil du også vide, hvor vigtigt det er, at der er godt styr på kontorsituationen i hjemmet. Langt de fleste arbejder bedst i et miljø, hvor der er ro og ryddeligt. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at det er sådan, det er i alle hjem. I Mark&Waldorfs sortiment af kontortilbehør finder du alt fra små organiseringsredskaber og brevbakker til dekorative men praktiske vægophæng. Alt hvad du skal bruge for at skabe et kontor, der er indbydende at være i.

Viser 1–24 af 33 resultater


Less is more – eller hvad?

Folk har forskellige opfattelser af, hvad der er ryddeligt, og hvad der er unødvendigt rod. Om skrivebordet skal være tømt for småting og papir, eller om hyggelige detaljer og inspiration er tilladt. Er du til den sidste model, er mulighederne mange! Gå på opdagelse i udvalget hos Mark&Waldorf, du vil med garanti finde noget, der kan pifte dit hjemmekontor op. Der skal sjældent meget til, for at organisere det, der får kontoret til at virke uoverskueligt og rodet. Det handler om at vælge løsninger, der er lige ved hånden og nemme at gå til. Vælg eksempelvis en smart opbevaringsbakke eller blyantsholder som kan stå permanent på skrivebordet, det vil få kuglepenne og andre småting til at virke mindre forstyrrende, selvom de er fremme. Vil du hellere have de små ting gemt væk, kan bakken blot placeres i øverste skuffe i et skuffedarium eller lignende. Funktionen er den samme. Det samme gælder for løse papirer, magasiner og breve. Saml dem i en brevbakke eller opretstående organizer det er både flot og praktisk. Har du flere kategorier, kan du have flere organizere stående ved siden af hinanden. Anvender du gode opbevaringsmuligheder, som samtidigt er pæne at se på, vil kontoret helt automatisk virke mere indbydende. Uanset om du er til less is more-princippet eller ej.

Den vigtige røde tråd

Hjemmekontoret behøver ikke nødvendigvis være det kedeligste rum i boligen. Din arbejdsplads kan sagtens være inspirerende, hyggelig og moderne, uden at det bliver forstyrrende for arbejdet. Et nøgleord i denne sammenhæng er at få skabt en rød tråd i rummet men også til resten af boligen. Ved at lade stilen gå igen i valgene af boligtilbehør, skaber du nemt en fin overgang til de øvrige rum. Vælg eksempelvis et fint tæppe til gulvet i nogle nuancer, der går igen fra stuen. Du kan også vælge at dekorere væggene med stemningsskabende plakater og inspirerende nipsting på hylderne. Det er alt sammen med til at give rummet sjæl og et behageligt miljø at arbejde i.

Subtotal: 0,00 DKK

Fragt beregnes ved kassen og eventuelle procenter.

Prisen opkræves i DKK.

Gå til betaling

Din kurv er tom.